۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

آقای هاشمی شاهرودی، کور خوانده اید

هر چند این روزها گذاشتن کلمه آقا قبل از اسامی این افراد سخت است اما ما به رسم ادب و شعور خودمان عمل میکنیم.
چند روز پیش تهدیدهایی از جناب شاهرودی شنیدیم که مردم را تهدید به برخورد و محاکمه در صورت فعالیت مشکوک اینترنتی یا تماشای شبکه های غیر مجاز کرده اند. از طرفی آقای ضرغامی هم نظری دادند و گفتند این جامعه مجازی بی تاثیر است جامعه واقعی همین مردم هستند . به همه اینها تهدیدات سپاه را هم اضافه کنید.
حال برای بررسی موضوع به کمی عقبتر یعنی اواخر اسفند 87 برمیگردیم.
در روزهای پایانی سال 87 سپاه اعلام کرد که تیم سایبری سپاه!!! تعدادی سایت مستهجن و خلاف را منهدم !!! نموده است و عنوان آنرا عیدی sسپاه به مردم گذاشتند. همچنین عده ای را در تلویزیون نشان داده و مدعی شدند که اینها گردانندگان سایتها بوده اند که بصورت سازماندهی شده بر خلاف موازین اسلامی و برای ازبین بردن دین و حکومت اسلامی تلاش میکرده اند.
در مدتی کوتاه پس از آن حمله هایی به سایت بالاترین صورت گرفت که باعث تعطیلی موقت بالاترین شد.
چند نکته و سوال مطرح است:
1- دو سایتی مهمی که آنها به قول خودشان منهدم کرده بودند دو سایت سکسی ایرانی بودند که در لیست سیاه سایتهای بین المللی قرار داشتند.
2-چرا سایتهای بسیار دیگر که محتوایی بسیار بدتر ازین سایتها دارند هرگز دچار آسیبی جز فیلترینگ آنهم فقط در ایران نشدند مانند سایتهای زندیق www.zandiq.com سایت مجاهدین(منافقین) با نشانی mojahedin.org سایتهای خبری مخالف مانند روزآنلاین گویا و سایت روشنگری به نشانی WWW.roshangari.net که مطالب بسیاری بر ضد رژیم منتشر میکنند و به علت مستقل بودن آسیبی ندیده اند.( منظورم از بسیار بدتر بیشتر همان سایت زندیق بود و نه سایتهای خبری)
3- این رژیم با سایتهای بسیاری کینه دارد مانند بی بی سی و ... اگر منهدم!!! کردن سایتها امکان پذیر است چرا این سایتها را منهدم نمیکنند؟
4-چطور ممکن است همه افرادی که در گوشه و کنار دنیا بصورت هماهنگ و تیمی با پشتیبانی سازمانهای جاسوسی غربی فعالیت میکنند ( یعنی یک عده آدم حرفه ای و کارکشته)همه با هم فریب دانه پاشیدنهای شما را خورده و بدون اینکه شک کنند با تطمیع شما همه با هم به ایران می آیند و سپس دستگیر میشوند؟
این سوالات و سوالهای بسیاری دیگر چیز دیگری را ثابت نمیکند جز اینکه این ادعای سپاه (به قول خودمانی یک خالی بندی و) دروغی بیش نبوده و اصل ماجرا به نظر من این است که سپاه با بودجه های میلیاردی که در اختیار داشته با اجاره دهندگان و هاست های این سایتها وارد مذاکره شده و با پرداخت مبلغی هنگفت دامین ها را خریداری کرده است. همچنین با توجه به اینکه دو سایت منهدم!!! شده یعنی ایکس پرشیا xpersia.com و آویزون Avizoon.com از نوع فروم بوده و قابلیت عضوگیری و ارسال مطلب را به راحتی دارا بوده اند سپاه میتوانست با عضو شدن و قرار دادن یک عکس سکسی زیر 18 سال جرمی بین المللی را برای این سایتها ایجاد کند و از این سایتها شکایت و به نحوی آنها را تعطیل کند.
نتیجه این حملات ایجاد سایت گنداب(گرداب) بود که در ماجراهای اخیر عکس چند پیرمرد و پیرزن که در خیابانها بوده اند را گذاشته به علاوه عکس ساختگی مرد اسلحه بدست که باعث خنده همه شد.سپاه صاحبان این عکسها را اغتشاشگر خوانده و از مردم تقاضا کرده بود که ازین افراد اطلاعات بدهند تا سپاه آنها را دستگیر کند.
(در یک جمله خودمونی به این آقایون بگم: خجالت نمیکشید عکس چهارتا بازنشسته را گذاشتید و مردم را به جاسوسی برای خود فرا میخوانید؟)
حال با صحبتهای اخیر این رییس قوه ی خاموش که هر از چندگاهی یکبار روشن میشوند مواجه هستیم.
جناب آقای شاهرودی و آقای سایبر سپاه!!!
بنده یک لیستی در اختیار شما قرار میدهیم و شما با اون تیم قدر خود آنها را منهدم کنید(خیال کرده اند جنگ توپ و تانک است که منهدم کنند) آن سایتها عبارتند از گوگل، یاهو، فیس بوک، تویتر ، بی بی سی ، بالاترین ، دنباله .
بقیه لیست هم انشالله بعد ازینکه اینها را منهدم کردید اگر توپ و تانک و مهماتتان تمام نشده بود به شما اطلاع میدهیم تا دیگر سایتی باقی نماند بجز سایت آن رهبر پوشالی و آن ریس جمهور کودتاچی و سایت بهشت زهرا
آقای هاشمی شاهرودی، کورخوانده اید...با مردم مبارزه نکنید!!!!
آقای ضرغامی: اگر این فضای مجازی واقعاً قدرتی ندارد و از آن نمیترسید چرا آنرا آزاد نمیگذارید و حتی سایت نمایندگان مجلس را هم فیلتر میکنید؟
کودتاگران حتی از sms هم میترسند و ترسشان از یک روز قبل از تقلب بزرگ عیان شده است.دروغگوهای خائن و ترسو از ترسشان مردم را با تهدیدهای توخالی میترسانند. مردم از ضرب و شتم و کتکهای شما و کشتن و زندانی کردن و شکنجه هم نمیترسند چه رسد به این تهدیدهای پوشالی.
(نکته: دوستانی که در سایتهای سرویس دهنده ایرانی مانند بلاگفا پرشین بلاگ و میهن بلاگ وبلاگی دارند ممکن است اطلاعات شخصی شان به کودتاچیان داده شود.تا حد امکان از سرویس دهنده های خارجی که باج دهنده به این رژیم نیستند استفاده کنید)
دوست عزیزی در نظرات پرسیدند که بلاگ اسکای ایرانی هست یا خارجی - جواب: بلاگ اسکای ایرانی هست و به نظر من برای موضوع سیاسی استفاده نکنید بهتره - اینکه از چه سرویس دهنده ای استفاده کنید من فعلاً همین بلاگ اسپات رو که متعلق به گوگل هست پیشنهاد میکنم. وردپرس هم هست که البته خیلی بهش اطمینان ندارم. سرویس اپرا هم هست که بین ایرانیها هنوز جانیفتاده و من در مطلب بعدی قصد دارم اونو معرفی کنم. فغلاً اولویت با سرویس گوگل یعنی بلاگ اسپات هست. ممنون از توجهتون



۳ نظر:

  1. خیلی عالـــــــــــــــــی.... ممنون

    پاسخحذف
  2. سلام
    بلاگ اسکای سرویس دهنده ی خارجیه ؟ یعنی اگه توش فعالیت سیاسی داشته باشیم امکان لو رفتن هویتمون چقدره ؟ ممنون میشم بهم جواب بدی دوست عزیز . در ضمن مطلبت فوق العاده بود !

    پاسخحذف
  3. سوالم در مورد بلاگ اسپوت هم هست . کلن از چه سرویس دهنده هایی توصیه می کنین استفاده کنیم ؟
    اگه لطف کنی و بهم جواب بدی ممنونم .

    پاسخحذف