۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

لگدمال شدن تمام مقدسات در دوران تبلیغات انتخاباتی ا.ن


این لینک را با هزار زحمت گذاشتم توی بالاترین . از دوستان متشکرم و توقع حمایت دارم . و شرمنده که نمی تونم امتیاز بدم یا نظر بدم . چون فیلترینگ اینجا خیلی شدید است. هر نظری دارید اینجا بگید
مدعیان بازپس گیری  تقدس رنگ سبز  ، مدعیان توهین به عکس امام و کسانی که ظاهرا قرار است کفن پوش به خیابانها بیایند . در روزهای تبلیغات احمدی نژاد کجا بودند ؟ وقتی رنگ سبز و قرمز و سفید پرچم ایران برای یک انتخابات استفاده شد ؟ وقتی کلمات الله و لا اله الا الله و الله اکبر روی پرچم در مراسم تبلیغاتی احمدی نژاد لگدمال میشد ؟
آیا پرچم ایران بالاترین نماد ملی و اسلامی ما نیست ؟ آیا قرمزی آن خون شهدا نیست و سبز آن تقدس اسلام ؟ و کلمات نوشته شده روی آن بالاترین و برترین کلمات که باید همیشه حرمت آنها رعایت شود؟
خیلی خوب یادم هست که در شبهای قبل از انتخابات بعد از تبلیغات و هیاهوی خیابانی ، در کف خیابانها و کوچه ها، هر ذباله دانی و هر جوی اب  میشد تعداد زیادی پرچم های کاغذی و پارچه ای و اسمائ متبرکه لگدمال شده دید ؟
آیا همین الان در سفرهای استانی و استقبالهای ساختگی مقدار زیادی ازین نمادها چاپ و توزیع نمی شود و بعد از مراسم همه اینها تبدیل به ذباله نمی شوند ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر