۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

اعترافات ابطحی و دیگران ساختگی است


از دوستان بالاترینی میخوام موضوعات فرعی را انقدر بزرگ نکنند . ا.ن این حرفای مزخرف ( پدر و پسری) رو زده که ماها رو مشغول کنه و سوژه بسازه . ضمنا من فکر میکنم اینها اول حرفهای متهمان رو بصورت نسخه آلفا منتشر میکنند بعد که ما نکته هاشو درآوردیم اونا رو اصلاح می کنند. مثل آمار انتخابات که دائم رفع اشکال میکردند. فقط حمله ! من سعی میکنم جانشینی برای پیج ریبوت پیدا کنم و اونایی هم که خارج هستند با پیج ریبوت فارس نیوز رو پایین بیارن !. ضمنا ازین به بعد باید اسم کسانی که دادگاهی میشن رو روی دیوارها با رنگ سبز بنویسیم و نشون بدیم که اونها قهرمان ملی هستند
http://balatarin.com/permlink/2009/7/28/1677617

۳ نظر:

  1. دوستان سبز، داستان اعتراف گیری چیز تازه ای نیست و به همان اندازه هم از بی اعتبار.

    طبق ابتدایی ترین قوانین، سخنان در زیر فشار هیچ اعتباری ندارند. وقتی برای هیچ دادگاهی در جهان چنین سخنانی معتبر نیست، چرا باید برای ما معتبر باشد؟

    آیا همین اعتبار کذایی اش در نزد ما نیست که جلادان را به تاثیر "اعترافات" معتقد می سازد و برمی انگیزدشان که به شکنجه و اعتراف گیری بپردازند؟

    فقط تصور کنید که اگر این اعترافات!!! را به پشیزی نگیرید، چه تیرهایی از رژیم به سنگ خورده است. تمام بافته هایش تافته خواهد شد.

    به ریشخند گرفتن اعترافات و بیگناه دانستن "معترفین" تنها واکنش انسانی و درست ماست.

    گناهکار، آن شکنجه گری ست که انسانی را وادار به سخنانی کرده که باید با هزار شرم و درد بر زبان بیاورد و ازین شرم نتواند در چشم مردم نگاه کند.

    اما این اعترافات برای ما پشیزی ارزش ندارد.

    نابود باد این سیستم اعتراف گیری و تواب سازی.

    پاسخحذف
  2. درخشان يک اطلاعاتي و عضو بين المللي سپاه کثيف است که در نوشتن اين سناريو نقش داشته سازمان صهيونيستي که او نام مي برد زيرنظر شرکت کثيف ندا رايانه وابسته به سپاه است که اعمال تروريستي در سراسر دنيا را زير پوشش شرکت اينترنتي سازماندهي مي دهد و اين عنصر ملعون استخدام اين شرکت است.

    پاسخحذف
  3. درخشان يک اطلاعاتي و عضو بين المللي سپاه کثيف است که در نوشتن اين سناريو نقش داشته سازمان صهيونيستي که او نام مي برد زيرنظر شرکت کثيف ندا رايانه وابسته به سپاه است که اعمال تروريستي در سراسر دنيا را زير پوشش شرکت اينترنتي سازماندهي مي دهد و اين عنصر ملعون استخدام اين شرکت است.

    پاسخحذف