۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

آری ، اصلاح طلبان اشباهات بسیاری داشتند.

شنبه 10 مرداد ، در آستانه تحلیف و تنفیذ ننگین ترین رییس دولت ایران ، یکی از بزرگترین خیمه شب بازیهای این حکومت به نمایش درآمد.
درباره این دادگاه مفتضحانه بسیار گفته اند .اما قصد من پرداختن به جمله زیر است : اصلاح طلبان اشباهات بسیاری داشتند . درست است این را ابطحی گفت
اصلاح طلبان اشباهات بسیاری داشتند. آنجا که دو قوه بطور کامل در قبضه ی آنان بود و کودتایی علیه نظام نکردند. آنجا که با در اختیار داشتن قدرت و پشتوانه واقعی مردمی ، هرگز مخالفان را به مسلخ نبردند و شکایتی نکردند. آنجا که تنها قوه غیر مردمی در برابر آنها ایستاد و با کمک صدا و سیما شرکت کنندگان در کنفرانس برلین را توبیخ و زندانی نمود. آنجا که صدا و سیما حتی از نشان دادن خاتمی هم به عنوان رییس جمهور منتخب مردم در دو دوره متوالی ابا داشت تا چه رسد به نمایندگان تراز اول مردم در مجلس . آنجا که از چهره های طراز اول اصلاحات که 4 سال در پست های بالایی چون نایب رییس مجلس ، مشاور دولت و ... داشتند حتی یکبار تصویر یا مصاحبه کاملی پخش نشد. آنجا که وزیر کشورش را کتک زدند و زندانی کردند و اصلاح طلبان جز دفاع ژورنالیستی کاری نکردند. و همچنان سلاحی نداشتند . نه کسی را به زندان انداختند و نه شکنجه و آزار و تهدید. مخالفان هر چه خواستند گفتند و نوشتند چون شعار خاتمی آزادی مخالف بود . ترشرویی های رهبر کودتای امروزی را تحمل کردند چون منتخب مردم بودند و حال که قدرتی ندارند سرمقاله های کیهان ، کیفرخواست آنها شده است . و کوچکترین انسانها برایشان نظر میدهند و تکلیف تعیین میکنند . از دختر 15 ساله خواننده کیهان تا فسیل 80 ساله شورای نگهبان .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر