۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

سردار رادان در جمع خبرنگاران در 9 مرداد گفت:

دیروز تعدادی از اغتشاشگران در بهشت زهرا تحت عنوان برگزاری چهلم شهدای خیالی خود قصد تخریب بانکها ، مغازه ها و اموال عمومی را داشتند که با عکس العمل مناسب نیروهای ما مواجه شدند.
همچنین تعدادی از رانندگانی که در خیابانهای بهشت زهرا راننندگی میکردند بدلیل ایجاد ترافیک و مزاحمت ازین افراد شکایت کرده و خواهان رسیدگی هر چه سریعتر شدند. این عده فریب خورده با شعارهای تحریک آمیز قصد ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان ساکنان بهشت زهرا( اموات گرامی) را داشتند که خوشبختانه موفق به این کار نشدند.
وی هر گونه ضربه محکم با باتوم به فرق سر زنان و دختران حاضر در تجمعات را رد کرد( کجاش رد کرد خدا میدونه) و گفت با افراد خاطی با حداکثر رافت اسلامی برخورد شده و افراد بازداشتی نیز به بازداشتگاههای استاندارد منتقل خواهد شد که از امکاناتی نظیر کولر ، حمام مجزا ، چلوکباب ، اینترنت و ... برخوردار میباشند.
یکی از خبرنگاران راجع به لباس شخصی ها پرسید که سردار در پاسخ گفت : تعدادی از بسیجیان عزیزاز بچه 13 ساله تا پیرمرد 70 ساله برای برگزاری مراسم پرشور زیارت عاشورا و پخش شربت در بهشت زهرا حضور داشتند که برای محافظت از جان خود تعدادی باتوم با وانت بین آنها پخش شدو برای اینکه ریا نشود کلاه کاسکت هم به سر داشتند. وی هر گونه دخالت این افراد در کنترل و برقراری نظم را تکذیب کرد.
وی در پایان این نشست خبری گفت : نیروی انتظامی خود را ملزم میداند حتی از جان و مال و ناموس اموات بهشت زهرا نیز حمایت کند و در این راستا اگر لازم باشد عده زیادی از فریب خوردگان و اغتشاشگران را مجازات خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر